czwartek, 23 sierpnia 2018

Sprawozdanie z drugiej mobilności do hiszpańskiej Sevilli


Dzień I Wizyta w Instytucji ONECO
  1. Omówienie planu szkolenia.
  2. Najważniejsze informacje na temat Sevilli.
  3. Wprowadzenie słówek z języka hiszpańskiego, ćwiczenia.
  4. Zwiedzanie Sevilli. 



Dzień II  Wizyta w AUTUREM CENTRO OCUPOCIONAL (AUTUREM OCCUPATIONAL CENTER)
  1. Udział w prelekcji Dyrektor placówki, dotyczącej funkcjonowania, pracy i zasad prowadzenia ośrodka. 
  2. Zapoznanie się z obiektem – spacer i obserwacja prowadzonych tam zajęć.
  3. Wspólne opracowanie dwóch scenariuszy zajęć dla przedmiotu Przysposobienie do Pracy.
  4. Przeprowadzenie warsztatów z grupą podopiecznych tego ośrodka.
  5. Podsumowanie spotkania.



Dzień III Wizyta w ASOCIOCION COMPANIA DANZA MOBILE.
  1. Spotkanie z Dyrektorem, który oprowadził nas po obiekcie.
  2. Zapoznanie się z pracami, wykonanymi przez uczestników i rozmowa z nimi.
  3. Udział w warsztatach nauki flamenco przez podopiecznych z Zespołem Downa.
  4. Podsumowanie spotkanie, wymiana poglądów i doświadczeń zawodowych.


Dzień IV Wizyta w FUNDACION AUXILIA SEVILLA.
  1. Spotkanie z Dyrektorem Szkoły.
  2. Oprowadzenie po placówce i udział w wybranych zajęciach lekcyjnych.
  3. Spotkanie ewaluacyjne i wymiana doświadczeń, informacji dotyczących pracy z osobami niepełnosprawnymi.
  4. Podsumowanie spotkania.
Dzień V Wizyta w CONSEJERIA DE EDUCACION.

  1. Spotkanie z przedstawicielami instytucji.
  2. Prelekcja dotycząca pracy i funkcjonowania placówki.
  3. Zwiedzanie.
  4. Udział w szkoleniu dotyczącym systemu edukacji w Hiszpanii.
  5. Przedstawienie i referat dotyczący ZS nr 6 w Rybniku.
  6. Wymiana doświadczeń zawodowych dotyczących pracy z osobami niepełnosprawnymi.
  7. Podsumowanie spotkania. 



Dzień VI Wizyta w SPECIFIC CENTER OF AUTISM ANGEL RIVIERE I w SPECIAL EDUCATION CENTER VIRGEN MACARENA.

    1. Spotkanie z Dyrektorem Szkoły.
    2. Oprowadzenie po ośrodku i udział w zajęciach.
    3. Wspólny drugie śniadanie z regionalnych przysmaków.
    4. Podsumowanie.
    5. Przejazd do kolejnej szkoły.
    6. Spotkanie z nauczycielem, uczącym w tej placówce.
    7. Udział w prelekcji dotyczącej pracy i funkcjonowania szkoły.
    8. Zapoznanie się z obiektem i udział w zajęciach.
    9. Podsumowanie.
    10. Ewaluacja i podsumowanie szkolenia.
    11. Odbiór certyfikatów uczestnictwa. 


      Opracowanie: Arkadiusz Ś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz